“Rebranding” një strategji marketingu për rritje të biznesit

Sipas #Forbes, biznesi juaj ka shtatë sekonda kohë për të lënë përshtypjen e parë te audienca. Ndonjëherë markat nuk arrijnë të tërheqin vëmendjen e klientëve potencial për shkak të përdorimit të logos së gabuar, të paturit të një emri të vështirë ose të paqartë ose të punës me një vizion dhe mision të paqartë.

Ne jetojmë në një botë ku tendencat po evoluojnë vazhdimisht, kështu që kompanitë gjithashtu kërkojnë ndryshime për të tërhequr klientë të rinj. Kjo është e mundur me “Rebranding”.
Mund t’ju duhet thjesht të rifreskoni biznesin tuaj, të dizajnoni një logo ose emër të ri pas një bashkimi me një kompani tjetër, ose të përcaktoni objektiva, mision ose vizion të ri biznesi.

“Rebranding” i një kompanie është një hap i rëndësishëm për t’u përshtatur me nevojat dhe kërkesat e një tregu të ndryshueshëm. Kjo praktikë nxit kompanitë të rriten, të inovojnë dhe të lidhen me klientët e tyre në një nivel më të thellë. Për shkak të rëndësisë së lidhjes me klientët, Një kompani mund të zgjedhë Rebranding kur pranon se ka mundësi për të rritur biznesin, për të shfrytëzuar biznese ose klientë të rinj, dhe për të rilidhur me përdoruesit e saj.

“Rebranding” është një proces i ndryshimit të elementeve kyçe të markës, përfshirë logon, sloganin, vizionin, misionin, vlerat, emrin, audiencën e synuar ose tregun.
Kjo krijon një identitet të ri për markën në mendjet e drejtuesve, klientëve, konkurrentëve dhe partnerëve, duke ndihmuar në tërheqjen e një audience të re dhe në qëndrueshmërinë në treg.

Ka dy lloje të “Rebranding”: proaktiv dhe reaktiv:
Riemërtimi proaktiv ndodh kur një kompani ndryshon për të rritur dhe për të përmbushur synimet e saj të biznesit, ndërsa riemërtimi reaktiv bëhet në situata emergjente ose për të zgjidhur probleme të mundshme siç janë bashkimet dhe blerjet, çështjet ligjore, ose publiciteti negativ.

Përfitimet e “Rebranding” janë të shumta, duke përfshirë arritjen tek audienca e re, rritjen e relevancës, përmirësimin e njohjes së markës, rritjen e renditjes në motorët e kërkimit dhe përmirësimin e bashkëpunimit.

Megjithatë, është e rëndësishme të kuptohet se “Rebranding” mund të ketë edhe rreziqe për biznesin, duke përfshirë humbjen e pëlqimit nga klientët dhe të kërcënimit të vlerës së markës.
Prandaj për te shmangur këtë ju nevojitet nje Agjenci Marketingu profesionale dhe e gatshme të punojë për ju sepse zgjedhja për të riemërtuar një kompani është një vendim strategjik që kërkon një përpjekje të kujdesshme dhe një analizë të thellë të nevojave dhe qëllimeve të biznesit.

Një agjenci e specializuar në strategji dhe dizajn të markës, siç është BC Consultancy, mund të ndihmojë kompanitë në këtë proces duke siguruar një modernizim të fortë që do t’i përshtatet tregut në mënyrë të përsosur për të siguruar suksesin dhe përparimin e vazhdueshëm të biznesit.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *